از فضای مجازی برای مراسم اربعین امسال استفاده کنیم

نماینده مردم تهران با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی برای انجام مراسم ها و امور دینی گفت: می توانیم از این فضا برای مراسم اربعین به خوبی استفاده کنیم.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مراسم اربعین امسال گفت: ظرفیت اربعین علاوه بر ظرفیت های فیزیکی همانند زیارت عتبات عالیات و فضای معنوی مسیر ظرفیت های دیگری نیز هست که باید از آنها استفاده شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ظرفیت مجازی باید برای مراسم اربعین امسال و با توجه به شرایطی که پیش آمده است، به خوبی استفاده کنیم چرا که فضای مجازی در طول این مدت تاثیرگذاری خودش را در مورد مراسم های دینی و مذهبی و یا سایر موارد نشان داده است.

 

وی تصریح کرد: ما می توانیم از فضای مجازی مسئله ای را با هزینه کمتر، زمان کمتر و کیفیت بیشتر به دست مخاطب برسانیم. یکی از کارهایی که در محرم امسال انجام شد، استفاده از ظرفیت های محلی گردشی بود که بسیار نیز کارساز بود. عزیزان مداح و سخنرانان باید خودشان را با شرایط جدید منطبق کنند که خانواده ها در منازل شان نشسته باشند و از ظرفیت های ارتباط گیری در این رابطه استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: بر فرض مثال می توانیم از فضای مجازی استفاده کنیم و ببینیم در فلان ساعت از شب اربعین پرچم های یا حسین در بالکن ها آویزان شود یا نوحه ای خاص در فضای مجازی در آن ساعت پخش شود. اینها ظرفیت هایی است که ما باید از آن بهره ببریم.

 

شاکری خاطرنشان کرد: ما می توانیم این ظرفیت را جهانی کنیم چرا که هم منابع و هم افرادش را در اختیار داریم.

کد خبر 980740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha