ابتلا سنین زیر ۱۸ سال به کرونا در حال افزایش است / والدین نسبت به فرزندان خود حساس باشند

حبیب زاده گفت: ابتلا به ویروس کرونا در مبتلایان سرپایی سنین زیر ۱۸ سال به کرونا در استان اردبیل در حال افزایش است و خانواده ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در فرزندان خود حساس باشند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ابتلا به ویروس کرونا در مبتلایان سرپایی سنین زیر 18 سال به کرونا در استان اردبیل در حال افزایش است و خانواده ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در فرزندان خود حساس باشند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع بیماران به رقم 243 نفر رسید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 59 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و 36 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: متاسفانه طی همین مدت 2 بیمار بدحال نیز به دلیل وخامت بیمار جان خود را از دست داده اند.

 

وی اعلام داشت: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، شهرستان های سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

حبیب زاده ادامه داد: وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های مختلف استان اردبیل نشان می دهد که شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 980756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha