اجرای طرح محافل قرآنی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده گفت: یکی از برنامه های ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای اجرا در ایام اربعین حسینی، طرح سراسری محافل قرآنی الحسین (ع) سفینه النجاه است که به تبعیت از آن در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان نیز اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: یکی از برنامه های ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای اجرا در ایام اربعین حسینی، طرح سراسری محافل قرآنی الحسین (ع) سفینه النجاه است که به تبعیت از آن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد  جنوب کرمان نیز اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح یادبود سرداران مقاومت است و ثواب تلاوت قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین (ع) و ارواح طیبه شهدا و اسرای کربلا می شود.

وی بیان کرد: زمان اجرای طرح سراسری محافل قرآنی الحسین (ع) سفینه النجاه از دهم تا بیستم ماه صفر است و کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بایستی در اجرای این طرح سراسری نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

خوبی زاده ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر جیرفت یکی از مجریان این طرح قرآنی در سطح جنوب کرمان است و به همین منظور این کانون فرهنگی هنری امشب هم زمان با اربعین حسینی محفل انس با قرآن کریم را در مسجد امام علی (ع) شهر جیرفت برگزار می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: این محفل قرآنی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های کانون های فرهنگی مساجد جنوب کرمان در ایام اربعین حسینی جلب کمک های خیرین و مردم برای تهیه و توزیع سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند محله مساجد است.

خوبی زاده عنوان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی نیست بنابراین هم زمان با اربعین حسینی طرح قرائت زیارت اربعین در مساجد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: اربعین نقطه عطف عزاداری ها است و از منظر اهل بیت (ع) اربعین از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا با بزرگداشت این روز یاد عاشورا، شهدا و اسرای کربلا همواره زنده نگه داشته می شود.

کد خبر 980791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha