مرکز اهدای خون جهرم در روز اربعین حسینی فعال است

رضاییان گفت: مرکز انتقال خون جهرم به منظور کمک به بیماران نیازمند، در روز اربعین فعال بوده و پذیرای حضور مردم نیک اندیش شهرستان است.

«یعقوب رضاییان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پایگاه مرکزی جهرم رو به روی بیمارستان استاد مطهری در روز اربعین از ساعت هشت صبح تا 13 عصر آماده خونگیری است.

 

رئیس انتقال خون جهرم با اشاره به اینکه این زمان فرصت مناسبی برای نذر خون و نجات جان انسان ‌ها به همراه دارد، افزود: با هر بار اهدای خون، جان سه بیمارِ نیازمند به فراورده‌های خونی را نجات می‌ دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه خون گیری و تامین نیازهای بیماران در این شرایط کرونایی اهمیت بسیار زیادی دارد، بیان کرد: نذر اهدای خون همزمان با سراسر کشور در شهرستان جهرم از تاسوعا  آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

 رضاییان با اشاره به اینکه امیدواریم مردم با نذر خون، نجات بخش بیماران باشند، بیان کرد: اهدای خون در مراکز تحت پوشش این سازمان در شرایط کاملاً استریل و استاندارد انجام می ‌گیرد و هیچ‌گونه خطری برای اهداکنندگان خون وجود ندارد.

 

وی از عموم مردم مومن و نیک‌اندیش شهرستان جهرم دعوت کرد تا در این پویش همچون مشارکت‌های خیرخواهانه در دیگر عرصه‌های سلامت، این بار نیز همزمان با ایام اربعین حسینی، در این اقدام خیر سهیم شوند و نذر خون برای بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی را در اولویت نذرهای امسال خود قرار دهند.

 

رئیس انتقال خون جهرم در پایان اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که بیماران نیازمند به خون چشم انتظار اهدای خون ما شهروندان هستند.

کد خبر 980994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha