برگزاری ویژه برنامه «ناله های فراق» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: ویژه برنامه عزاداری و سوگواری اربعین با عنوان «ناله های فراق» با حضور اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن روز اربعین حسینی گفت: «ناله های فراق» نام ویژه برنامه ای است که همزمان با روز اربعین قرار است در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه به منظور ترویج سیره و روش امام حسین (ع) و خاندان مطهرش، ویژه نوجوانان این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

 

وی به محتوای ویژه برنامه «ناله های فراق» اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه حجت الاسلام «محمدامین فتاحی» از اساتید حوزه علمیه شهرستان جهرم به سخنرانی می پردازد و «فرشید میرزایی» نیز نوحه خوانی و مرثیه سرایی می کند.

 

حضوری ادامه داد: همچنین در ادامه ویژه برنامه «ناله های فراق»، «امیرمحمد خدادادی» مداح نوجوان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) و عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرای برنامه در سوگ خاندان سیدالشهدا (ع) می پردازد.

 

وی به زمان برگزاری این برنامه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ویژه برنامه روز اربعین حسینی از ساعت 19 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 17 مهرماه در حسینیه مسجد «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این برنامه، از عموم اعضای این کانون برای شرکت در ویژه برنامه «ناله های فراق» دعوت کرد.

 

کد خبر 981015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha