۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد / جمع خوانی زیارت اربعین

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آّباد از تهیه ۳۰ بسته معیشتی همزمان با اربعین حسینی به همت خیرین و فعالان این کانون و توزیع در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی 30 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آّباد تصریح کرد: این بسته شامل قند، شکر، گوشت مرغ، برنج، روغن مایع، عسل، رب گوجه فرنگی، نایلون فریزر، خرما و ماکارونی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی محفل قرآنی و ختم سوره یاسین به همین مناسبت از دیگر برنامه های فعالان این کانون بود که با استقبال اهالی این روستا با شور و اشتیاق حسینی برگزار شد.

 

 

محرمی افزود: البته برنامه های حضوری این کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد تا زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آّباد یادآور شد: همنوا با لحظه قرائت سراسری زیارت اربعین با مقام معظم رهبری، فعالان این کانون با حضور در مسجد این زیارت را جمع خوانی کردند.

 

محرمی بیان کرد: توزیع نذورات به همت فعالان این کانون در بین اهالی روستا و برپایی آئین عزاداری به همین مناسبت از دیگر برنامه معنوی روز اربعین حسینی است.

کد خبر 981125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha