۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرایی توزیع شد

فلاحتکار گفت: همزمان با اربعین حسینی(ع) ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرایی توزیع شد.

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: پویش «جاماندگان اربعین» با شعار «هر زائر اربعین، کمک به تهیه غذای گرم برای نیازمندان» در این شهرستان اجرا شد.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه در این طرح با جمع‌آوری نذورات مردمی 300 پرس غذای گرم در روز اربعین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد افزود: این طرح با مشارکت گرو‌ه جهادی لثارات‌الحسین(ع) این شهرستان صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه هر پرس غذای گرم 15 هزار تومان محاسبه شد گفت: پخت و توزیع غذای نذری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

 

فلاحتکارضیابری با اشاره به اینکه توزیع غذاهای نذری در 2 بخش مرکزی و تولمات توسط نیروهای جهادی انجام شد تصریح کرد: کمک به نیازمندان و مطالبه‌گری درخواست‌های مردم از مسئولان در اولویت کار بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا قرار دارد.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هر سال با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سیدالشهدا(ع)، بسیج رسانه استان گیلان اعزام اصحاب رسانه به کربلای معلی را در دستور کار خود داشت که متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این سفر لغو شد و اصحاب رسانه اقدام به پوشش خبری کامل مراسمات حسینی(ع) در شهرهای خود کردند.

کد خبر 981209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha