خانواده‌ها با تمسک به قرآن و عترت،  خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: خانواده‌ها با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین، در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی با اشاره به اربعین حسینی گفت: برگزاری پرشور زیارت از راه دور سبب شد، تا بسیاری از عزیزان توفیق زیارت امام حسین (ع) را پیدا کنند.

وی اربعین را در پیام رسانی عاشورا بسیار مؤثر دانست و افزود: خوشا به حال کسانی که برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کرده و می‌کنند، همه باید از سیره ائمه معصومین (ع) پیروی کرده و به آن بزرگواران اقتدا کنیم، انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و شهدای ما پیرو مکتب حسینی هستند.

امام جمعه ورامین به دشمنی‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مشهود است و در این عرصه خانواده‌ها وظایف سنگینی دارند، که باید با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خطاب به مسئولان گفت: مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد، اکنون بسیاری از مردم دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی هستند، یقیناً می‌توان با توکل به خدا و تلاش بیشتر بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی اتحاد در انجام امور را بسیار توصیف کرد و گفت: باید همه دست در دست یکدیگر دهیم و جهت رفع مشکلات و تقویت تولید داخلی تلاش بیشتری کنیم، تا اقتدار و عزت کشور روزافزون شود.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور در ادامه با سفارش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطاب به مردم گفت: اگر بخواهیم، شر این بیماری کنده شود، راهی جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداریم.

محمودی گلپایگانی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان اضافه کرد: امیدوارم خداوند به پزشکان و پرستاران اجر و پاداش عنایت کند.

کد خبر 981256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha