۸۱۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد در قزوین فاقد مسکن هستند

حق گویان گفت: ۴۶۰ مددجوی ما در شهرها و ۳۵۰ خانوار در روستاها فاقد مسکن هستند و نیاز به مسکن دارند.

«مهرعلی حق گویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: یکی از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد در حوزه مسکن است که متأسفانه هزینه های مربوط به مسکن افزایش یافته و این مهم برای برخی خانواده ها به آرزو مبدل شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: امسال۴۳ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شده است و 10 مورد هم کمک به احداث مسکن داشتیم و تا پایان سال جاری هم باید احداث و بازسازی یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی انجام گیرد که این امر در دستور کار قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد در حوزه تأمین مسکن مددجویان استفاده از مسکن مهر است که از سال های گذشته این موضوع را در دستور کار داشتیم به طوری که ۶۱ واحد تحویل مددجویان شده است و بر اساس تعامل صورت گرفته و در صورت تأمین اعتبار و با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی برنامه بر این است ۱۸۷ واحد تا پایان مهر ماه تحویل کمیته امداد شود تا تحویل خانواده های تحت حمایت شود.

 

حق گویان اعلام کرد: همچنین 129 واحد دیگر از مسکن مهر هم تا پایان سال تحویل خانواده های زیرپوشش کمیته امداد قزوین می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ۴۶۰ مددجوی ما در شهرها و ۳۵۰ خانوار در روستاها فاقد مسکن هستند و نیاز به مسکن دارند و در واقع یکی از نیازهای اساسی و مهم هر خانوار مسکن است و کمیته امداد این مهم را با جدیت دنبال می کند که ان شاالله با کمک خیران بتوانیم گام های اساسی در این حوزه برداریم.

 

کد خبر 981334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha