مرکز نیکوکاری در مسجد امام جعفر صادق(ع) کرج افتتاح شد

محمدی فر از تاسیس دفتر مرکز نیکوکاری توسط گروه های جهادی در مسجد امام جعفرصادق(ع) خبر داد و گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در کوی کارمندان شمالی با هدف حمایت از محرومان و رفع نیازهای آنان در قالب مسجد محوری انجام شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد محمدی فر» از  تاسیس دفتر مرکز نیکوکاری توسط گروه های جهادی در مسجد امام جعفرصادق(ع) خبر داد و گفت:  افتتاح مرکز نیکوکاری در مسجد امام جعفر صادق(ع) در کوی کارمندان شمالی با هدف حمایت از محرومان و رفع نیازهای آنان در قالب مسجد محوری انجام شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه ۸هزار و ۵۰۰ کودک از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند افزود: مرکز نیکوکاری در زمان شیوع کرونا ویروس، ظرفیت خوبی برای ایجاد تهیه تبلت و گوشی همراه هوشمند برای اقشار آسیب دیده و آموزش مجازی به این افراد است. 

 

محمدی فر در پایان اظهار کرد: این مرکز جهت تعامل و هم افزایی گروه جهادی با کمیته امداد می باشد و باعث توسعه مشارکت مردم، خیران و گروه جهادی به افراد آسیب دیده و نیازمندان است.

 

گفتنی است، مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در کوی کارمندان شمالی از کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) برخوردار است که شاخص فعالیت آن کتاب و کتابخوانی است.

 

 

 

کد خبر 981490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha