پویش «همکلاسی مهربان» در صومعه‌سرا اجرا شد

بالو گفت: پویش «همکلاسی مهربان» با اهدای ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در صومعه‌سرا اجرا شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک مومنانه نخستین مرحله پویش «همکلاسی مهربان» در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: پویش همکلاسی مهربان به منظور تامین کیف و لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی پیش رو برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه یکصد عدد کیف مدرسه به همراه لوازم‌التحریر در قالب این پویش در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار می‌گیرد گفت: ارزش این بسته‌های اهدایی 200 میلیون ریال است.

 

بالو با اشاره به اینکه این بسته‌ها تحویل مدیران مدارس داده می‌شود تا با حفظ کرامت و احترام بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع شود تصریح کرد: برای حمایت هرچه بیشتر از این دانش‌آموزان، نیازمند همراهی نیکوکاران و مردم خیر هستیم تا بتوانیم به هر دانش‌آموز نیازمند اقلام مورد نیاز را اهدا کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به امکانات کمک آموزشی از جمله تبلت و گوشی در این شرایط کرونایی بیشتر نیاز دارند خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا سمت و سوی کمک‌ها برای تأمین گوشی، تبلت و لوازم‌التحریر سوق داده شود.

 

وی با بیان اینکه دغدغه فرهنگیان نسبت به کمک به خانواده‌های نیازمند قابل تقدیر و تشکر است اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوع دوستی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از اهداف برگزاری این پویش است.

 

 

کد خبر 981601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha