عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس آغاز شد

کریمی گفت: با حضور معاون علمی رئیس جمهور در استان گلستان و به صورت ویدئو کنفرانس در حاشیه جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» عصر امروز (شنبه 19 مهر) در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با حضور معاون علمی رئیس جمهور در استان گلستان عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس آغاز شد. 

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد:  کارخانه نوآوری گنبدکاووس با 49 میلیارد تومان اعتبار و همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی راه اندازی می شود.

 

کریمی بابیان اینکه این طرح در مساحت ۵۰ هزار متر مربع آغاز می شود و ۶ ماه آینده فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید، گفت: فاز دوم این مجموعه در ۲۴ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی بابیان ایتکه در فاز نهایی پنج واحد فناوری شامل واحد فناوری اطلاعات، کشاورزی، انرژی نو  در نظر گرفته شده است، گفت:  ایجاد کارخانه نوآوری می تواند سهم قابل توجهی در بخش های مختلف و خلاقیت های مختلف در شرق استان ایجاد کند.

 

فرماندار گنبدکاووس افزود: با توجه به اینکه ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس واگذار شده است درخواست داریم با تامین زمین  اعتبار مورد نیاز برای ساخت واحدهای رشد و فناور شهرستان گنبدکاووس از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اختصاص یابد.

کد خبر 981622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha