مدیریت میدانی کور سوی امید مردم است

رضایی گفت: در وضعیت نامناسب اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، حضور میدانی مسئولان کوری سوی امید مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» ظهر امروز (۱۹ مهر) در جلسه هم اندیشی مدیران و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی با نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی همین حضور میدانی بعضی مسئولان برای بررسی مشکلات جامعه است هر چند شاید برخی با مسخره کردن این نوع مدیریت را تعبیر به بی عقلی کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه برای بسیاری از خبرنگاران حق الزحمه ثابت درنظر گرفته نشده و با حقوق حداقلی فعالیت دارند، گفت: خبرنگاران در موضوعات صنفی خود به شدت دچار مشکل هستند و متاسفانه به بسیاری از آنان بیمه تعلق نمی گیرد.

 

رضایی ادامه داد: در این سالها قول های متعددی به خبرنگاران برای رفع مشکلات صنفی آنان داده شده که متاسفانه محقق نشده و لازم است توسط نمایندگان مجلس در کمیسیون فرهنگی پیگیری شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت چاپ و نشر در استان خراسان جنوبی، درخواست کرد این مهم در منطقه شرق کشور تقویت شود و گفت: با توجه به همجواری استان خراسان جنوبی با  کشور افغانستان می طلبد یک نشریه برای این کشور  در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان چاپ شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات استان نیازمند همکاری و همراهی مدیران ملی در سطح کشور است، عنوان کرد: همچنین برخی از استان ها، نشریه ملی دارند که در خراسان جنوبی نیز می توان برای چاپ نشریه ای ملی برنامه ریزی شود.

 

رضایی در پایان یادآور شد: در شب اربعین حسینی ۳۵۰ فعال توئیتری استان خراسان جنوبی بیش از ۳۰ هزار توئیت با هشتگ # حب_الحسین_یجمعنا، گذاشتند و این عبارت را به ترند اول جهان تبدیل کردند.

کد خبر 981643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha