بررسی راه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی بین ایران و بلاروس

آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی ایران و بلاروس در دیدار سفیر کشورمان در مینسک با وزیر صنایع این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی ایران و بلاروس در دیدار سفیر کشورمان در مینسک با وزیر صنایع این کشور مورد بررسی قرار گرفت. در دیدار سعید یاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با پیوتر پارکخومچیک، وزیر صنایع و رئیس طرف بلاروسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور، آخرین وضعیت همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی و راه‌های توسعه و تحکیم این همکاری‌ها مورد تبادل نظر قرار گرفت.
سفیر کشورمان ضمن تبریک انتصاب پارکخومچیک به عنوان وزیر صنایع بلاروس، اظهار امیدواری کرد: با توجه به سوابق اجرایی طولانی ایشان در حوزه صنعت، روند همکاری‌های صنعتی بین دو کشور با شتاب بیشتری دنبال شود.
وزیر صنایع بلاروس نیز ضمن تاکید بر لزوم تسریع در توسعه همکاری‌های صنعتی دو کشور، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کرد.
در پایان این دیدار مقرر شد تمهیدات لازم برای برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و بلاروس در آینده نزدیک فراهم شود.

کد خبر 981721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha