اقامه عزای دهه سوم ماه صفر در گلوگاه

رضایی از اقامه عزای دهه سوم ماه صفر در گلوگاه خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در بقعه متبرکه آقا سید محمد(ع) هشتیکه گلوگاه برگزار می شود.

« مجید رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا ویژه عزاداری ایام محرم و صفر، حضور هیئت‌های عزاداری در اماکن سرپوشیده ممنوع بوده و برپایی مجالس عزا فقط در اماکن روباز، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ممکن است که در گلوگاه هم عزاداری ها برهمین اساس برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: همزمان با رحت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، مراسم عزاداری در گلوگاه به مدت 5 شب از 21 مهرماه در بقعه متبرکه آقا سید محمد(ع) هشتیکه گلوگاه برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده عزاداری در دهه سوم محرم بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم اقامه می‌شود و اگر دستورالعمل جدیدی صادر شود، ابلاغ می‌شود.

رضایی از اقامه عزای دهه سوم ماه صفر در گلوگاه خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در بقعه متبرکه آقا سید محمد(ع) هشتیکه گلوگاه برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با اشاره به سخنران مراسم دهه آخر ماه صفر در گلوگاه یادآور شد: عزاداری دهه سوم ماه صفر در گلوگاه با سخنرانی حجت الاسلام «میرعلی اکبری» از موسسه سیر در روایت شهدا قم و نوای ذاکرین اهل بیت(ع) در بقعه متبرکه آقا سید محمد(ع) هشتیکه گلوگاه برگزار می شود.

 

وی افزود: احیای فرهنگ نبوی و علوی و تلاش برای افزایش وحدت، از برنامه های مهمی است که در همه ایام سال و به خصوص در این شب و روزها باید در دستور کار جدی باشد.

 

رضایی در پایان با تاکید بر وحدت و همدلی و شناخت و معرفت امت اسلامی نسبت به پیامبر اسلام(ص) خاطر نشان کرد: شناخت حضرت رسول(ص) زمینه سعادت و پیشرفت جوامع است و باید در این راستا تلاش شود.

کد خبر 981745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha