خیران ۲۰ میلیارد تومان در طرح آجر به آجر خراسان جنوبی کمک کردند

چاوشان گفت: خیران نیک اندیش تاکنون در قالب طرح آجر به آجر ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اجرای پروژه‌های آموزشی خراسان جنوبی مشارکت کرده‌اند.

«محمود چاوشان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر اقدام مشارکت جمعی در زمینه ساخت مدارس است، اظهار کرد: در این طرح افرادی که توانایی ساخت مدرسه به صورت کامل را ندارند، می‌توانند به هر میزان که توانایی دارند با دولت در تامین کلاس درس همکاری و مشارکت کنند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: خیران نیک اندیش این استان تاکنون در قالب طرح آجر به آجر ۲۰میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اجرای پروژه‌های آموزشی مشارکت کرده‌اند.

 

وی افزود: در طرح آجر به آجر کمک‌ها توسط شرکت‌ها و موسسات خیریه  و کمک‌های خرد جمع آوری شده است.

 

چاوشان تاکید کرد: در این طرح افراد به صورت جمعی می‌توانند هر کدام بخشی از ساخت مدرسه را تقبل کنند یا به حداقل ۳۰ درصد برسانند تا مشارکت ۷۰ درصدی دولت را در ادامه داشته باشد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱۱ طرح فضای آموزشی  در دست اجرا است، عنوان کرد: ۹۰ درصد این طرح‌ها مشارکتی است که حداقل ۳۰ درصد اعتبار را خیرین تأمین می‌کنند و تعدادی از آن‌ها تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.


 

چاوشان با اشاره نیاز بسیار شدید استان به فضاهای آموزشی گفت: بیش از ۳۶۰ کلاس درس در استان مورد نیاز است که ۲۴۰ کلاس مورد نیاز در سایت‌های مسکن مهر شهرستان بیرجند است.

 

وی در پایان درباره نحوه مشارکت مردم در این طرح خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به سایت مهر مدرسه در این طرح مشارکت کرده و حتی استان و شهر مربوطه را برای کمک انتخاب کنند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۴/ ۶۹۶۵۵۶۷۶ بانک ملت واریز و سهمی را در ساخت مدرسه داشته باشند.

 

 

کد خبر 981838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha