بهره مندی ۹۱ درصد جمعیت نهبندان از پوشش شبکه های دیجیتال

بیکی گفت: ۹۱ درصد جمعیت شهرستان نهبندان از پوشش شبکه های دیجیتال بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (20 مهرماه) در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهبندان اظهار کرد: دانش آموزانی که در کنکور امسال شرکت کرده اند توانسته اند رتبه های خوبی را کسب کنند که موجبات افتخار منطقه است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اگر قرار است فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایرانی اسلامی را ترویج دهیم باید الگوهایی را در این زمینه مدنظر داشته باشیم، گفت: افراد و الگوهایی برای اشاعه این فرهنگ ها باید به جامعه معرفی شوند.

 

بیکی با اشاره به اینکه حرکت های خوبی برای جذب خیرین به شهرستان مرزی نهبندان انجام شده است، گفت: امیدواریم این حرکت خیرین هدفمند و مستمر دنبال شود.

 

وی افزود: در بحث بهداشت و درمان نهبندان، خیرین 300 میلیون تومان کمک کرده اند، همچنین این خیرین قرار است در راستای بهداشت و درمان تا دو میلیارد تومان کمک کنند.

 

فرماندار نهبندان با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی در ایام شیوع بالای بیماری کرونا، گفت: مدارس باید این امر را به دانش آموزن گوشزد  کنند، همچنین نظارت بر این مقوله باید به صورت جدی و مستمر  ادامه داشته باشد.

 

بیکی تصریح کرد: مدیران مدارس باید دلیل عدم حضور دانش آموز در مدارس را جویا شوند و در صورتی که دانش آموزی به دلیل رعایت موارد بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا ترک تحصیل کرده باشد با وی همراه شوند.

 

وی با بیان اینکه 91 درصد جمعیت شهرستان نهبندان از پوشش شبکه های دیجیتال برخوردار است، گفت: برای  آنتن دهی تلفن همراه در روستای چاهداشتی پیگیری و چندین مکاتبه داشته ایم و اولویت یک شهرستان رفع مشکل آنتن دهی این روستای پر جمعیت است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای تامین سوخت مدارس مشکلی در شهرستان نداریم، گفت: تامین سوخت مورد نیاز مدارس قبل از آغاز فصل سرد سال باید از سوی مدیران مدارس فراهم شود، همچنین  در صورت سردی کلاس درس، کلاس ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا و کرونا نباید برگزار شود.

 

بیکی تصریح کرد: 92 درصد جمعیت روستایی نهبندان در سامانه «سدف» پخش فرآورده های نفتی ثبت نام و تایید نهایی شده اند.

کد خبر 981959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha