اردوی یک روزه جهادی در منطقه احمد آباد بجنورد برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری اردوی یک روزه جهادی در منطقه احمد آباد بجنورد به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خبر داد.

«سید محمد جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری در 19 مهر ماه سال 1391 به خراسان شمالی، اردوی یک روزه جهادی در منطقه احمد آباد بجنورد برگزار شد.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: گروه جهادی انصار المهدی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در قالب یک تیم 10 نفره از دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی در این اردوی یک روزه حضور داشتند.

 

 

وی بیان کرد: در این عملیات جهادی به 150 نفر از اهالی منطقه احمد آباد بجنورد خدمات پزشکی شامل غربالگری، تست فشار خون و قند خون و نیز خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان ارائه شد.

 

 

جعفری با بیان اینکه منطقه احمد آباد و مناطق اطراف آن به عنوان منطقه هدف بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شده است، اظهار کرد: طی برنامه ریزی 6 ماهه به منظور رشد شاخصه های سلامت مردم، خدمات پزشکی، دندان پزشکی و فرهنگی در این مناطق انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 982079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha