عملیات احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در قزوین تسریع یابد

جمالی پور با اشاره به احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در قزوین گفت: احداث این طرح بزرگ گردشگری درمانی باید با جدیت از سوی دستگاه ها پیگیری شود و نباید بیش از این معطل باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در نشست بررسی مشکلات ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی قزوین بیان کرد: باید هر چه زودتر اراضی در نظرگرفته شده برای اجرای این طرح که مربوط به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است از طریق برگزاری مزایده به بخش خصوص متقاضی واگذار شود.

 

استاندار قزوین ادامه داد: قزوین از ظرفیت بالایی برای گردشگری درمانی برخوردار است، ساخت این بیمارستان می تواند موجب استفاده از این ظرفیت ها و بالفعل کردن آنها شود و به گردشگری و بخش درمان استان تحول زیادی ببخشد.

 

وی عنوان کرد: احداث بیمارستان هزار تختخوابی از سوی بخش خصوصی می تواند نیازمندی های استان به تخت های بیمارستانی را مرتفع کند و ظرفیت ها و امکانات درمانی قزوین را توسعه ببخشد.

 

جمالی پور خاطر نشان کرد: احداث این طرح بزرگ گردشگری درمانی باید با جدیت از سوی دستگاه ها پیگیری شود و نباید بیش از این معطل باقی بماند.

کد خبر 982153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha