رئیس جدید دانشگاه پیام نور یزد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

 

سید ولی الله میرحسینی ضمن خوشامد گویی به حضار، پیام نور را دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه با زحمات بسیار زیاد مدیران و کارکنان از ابتدای  تاسیس دانشگاه تاکنون بدست آمده، حفظ آن را از اولویت های مدیریت خود در دوران مسئولیت پیام نور استان یزد دانست و با اتتقاد از سیاستهای سازمان مرکزی خواستار توجه بیشتر همراه با کار کارشناسی مناسب جهت انتقال و یا استفاده بهینه از این تجهیزات شد.

 

وی همچنین در خصوص بحث درآمد های غیر شهریه ای خواستار ایجاد زیر ساخت مناسب همراه با اختیار بالا از سوی سازمان مرکزی به استانها و مراکز دانشگاه پیام نور شد .

 

میرحسینی در پایان از تمامی کارکنان و اعضای علمی که در دوران مسئولیت وی و در راستای اعتلای سازمان، وی را همراهی و یاری نمودند تشکر کرد و از آنان در صورت وجود کوتاهی و یا قصوری حلالیت طلبید.

 

در ادامه محمد حسین مهدوی نژاد سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه برنامه های خود را ادامه دهنده راه مسئول پیشینی و کلیه مدیران که در این مجموعه در راستای اعتلای دانشگاه پیام نور گام برداشته اند ، دانست.

 

وی مسئولیت را به عنوان امانت دانسته و هدف خود در این مسیر، پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقای جایگاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی استان دانست.

 

وی با تاکید بر همدلی و همکاری و همیاری همه اعضای محترم علمی و اداری تصیمیم گیری های خود را بر مبنای خرد جمعی و عقلانیت حداکثری بیان داشت.

 

مهدوی نژاد در پایان خواستار اهتمام ویژه دست اندرکاران پیام نور استان با توجه به رویکرد جدید سازمان مرکزی در حوزه اداری و مالی بر مبنای افزایش درآمد های غیر شهریه ای شد.

 

 

کد خبر 982252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha