عرضه لوازم التحریر و اقلام ورزشی در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از عرضه لوازم التحریر، بازی های فکری و اقلام ورزشی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای خدمات دهی به اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، انواع لوازم التحریر، بازی های فکری و اقلام ورزشی در این کانون عرضه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: لوازم ورزشی عرضه شده در این کانون شامل راکت بدمینتون، راکت تنیس، انواع توپ و... می شود.

 

وی به عرضه انوع لوازم التحرير نیز اشاره کرد و گفت: کلاسور، انواع دفتر، مداد نوکی، مداد رنگی، انواع خودکار و ... در این کانون با قیمت مطلوب به دانش آموزان عرضه می شود.

 

گواهیان همچنین بازی های فکری را دیگر اقلام عرضه شده در این کانون فرهنگی و هنری عنوان کرد که شامل مکعب روبیک، بازی دست چین، منچ و مار پله، شطرنج، پازل، بازی لوگو و .... می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اقلام موجود در این فروشگاه با نمادهای ایرانی و اسلامی عرضه شده است، تصریح کرد: توجه به حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از اموری است که نه تنها باید به صورت عملی آن را انجام داد بلکه ترویج آن نیز ضرورت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)»، اظهار کرد: توسعه چنین فروشگاه هایی در محیط کانون می تواند علاوه بر عرضه کالاهای مورد نیاز بچه های مسجد، به رونق تولید ملی نیز کمک کند.

 

کد خبر 982399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha