انجام یک هزار و ۶۷۹ عمليات آتش نشانی در کاشان

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از انجام یک هزار و ۶۷۹ عملیات آتش نشانی در ۶ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

«محمدعلی پیراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۶ ماه گذشته ، یک هزار و ۶۷۹ عملیات آتش نشانی از سوی عوامل آتش نشانی در این شهرستان انجام شده است.

 

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: طی این مدت،  ۴۷۴ مورد آتش سوزي و یک هزار و ۲۰۵ مورد حادثه در اين شهرستان به وقوع پيوسته است.

 

پیراسته در ادامه اظهار داشت:  طی ۶ ماهه نخست امسال، آتش نشانان جان ۳۰۵ شهروند را در حوادث و حریق ها نجات داده اند و متاسفانه در سوانح و حوادث مذكور علیرغم تلاش آتش نشانان، ۷۰ مصدوم و ۱۲ نفر فوت شده اند.

 

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: مهم ترین علل حوادث رخ داده در این مدت، بي احتياطي، اتصالي برق ، پرتاب جرقه جوشکاری و مواد آتش زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، نقص فنی خودرو  ، نشت گاز،  انتقال حرارت و بالا بودن حرارت محيط و نقص فني کپسول و پیک نیک بوده است.

 

پیراسته افزود: تصادف، سقوط از ارتفاع و چاه، ريزش آوار ، آسانسور ، آب افتادگی و نشست زمین ، گرفتن مار و حیوانات موذی و برق گرفتگي مهم ترین حوادثی است که آتش نشانان در این شهرستان در آن به اجرای عملیات پرداخته اند./

کد خبر 982400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha