۲۰عاملیت فروش سیلندر گاز جدید در زاهدان ایجاد می شود

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰عاملیت فروش سیلندر گاز با قیمت مصوب در زاهدان ایجاد می شود تا روند توزیع سیلندر گاز تسریع پیدا کند.

«ماندانا زنگنه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در حال حاضر روند توزیع سیلندر گاز در استان عادی است اما برای پیشگیری از وقوع مشکلات احتمالی در فصل سرما مقرر شد تا ۲۰عاملیت جدید فروش سیلندر گاز در زاهدان ایجاد شود.

 

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان یادآور شد: در صورتیکه در دیگر شهرهای استان هم اخلالی ایجاد شود عاملین فروش افزایش پیدا می کنند.

 

زنگنه با اشاره به اینکه، ۲۴واحد واگن گاز در هر هفته وارد زاهدان می شود، تصریح کرد: مسئولان شرکتهای توزیع گاز  باید نسبت به توزیع منظم گاز در سطح شهر اقدام کنند تا شهروندان نگرانی بابت دریافت سیلندر گاز نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: در 6‌ماه نخست امسال سهمیه ماهانه 16هزار و 200تن بود که 16هزار تن آن به استان حمل شده است.

 

معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان از کمبود کشنده‌های زمینی برای تامین 30درصد دیگر گاز مایع استان خبر داد و گفت: تعداد کشنده‌ها کم بوده و رانندگان ناوگان معتقدند این جابه‌جایی برایشان به‌صرفه نیست در همین راستا تسهیلات خرید 20کشنده جدید تامین شده و شرکت توزیع هم،  افزایش  هزینه‌ حمل و نقل را در دستور کار قرار داده تا مشکل رانندگان هم حل شود.

 

کد خبر 982438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha