۲۲ شرکت تعاونی در لرستان تشکیل شده است

آشتاب اظهار کرد: در شش ماهه ابتدایی سالجاری ۲۲ شرکت تعاونی در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب» امروز(22 مهر)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروزه بیش از هر چیز نیازمند گسترش فرهنگ تعاون، همکاری، همدلی و همراهی در استان هستیم ، اظهار داشت: در شش ماهه ابتدایی سالجاری 22 شرکت تعاونی خدماتی ، توزیعی ، تولیدی و دانش بنیان با عضویت 172 نفر و ایجاد فرصت شغلی 65 نفر در لرستان تشکیل شده است.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به صادرات تعاونی های استان در سالجاری اشاره کرد و اظهار نمود: طی شش ماه نخست امسال میزان صادرات انجام شده توسط شرکت های تعاونی لرستان  بالغ بر 13 هزار دلار بوده که محصولات تعاونی استان به خارج  از کشور صادر شده است .

 

آشتاب نظارت مداوم و مستمر بر فعالیت تعاونی های استان را یادآور شد و گفت: در شش ماهه نخست سالجاری  242 مورد بازرسی و نظارت  از واحدهای تعاونی استان انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین راهبردهایی که در دستور کار داریم می‌توان به توسعه مدیریت و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی‌ها به ‌واسطه ارائه آموزش‌های لازم، تحکیم تعاملات شبکه‌ای و حرکت به سمت خودکفا شدن تعاونی‌ها، تلاش در جهت افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و تأمین مشوق‌ها و منابع مالی موردنیاز تعاونی‌ها اشاره کرد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار کرد: در استان لرستان ۲ هزار و ۸۵۴ تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی در ۲۱ رشته فعالیت دارند که جمعیتی معادل ۲۸ هزار نفر در این تعاونی‌ها شاغل هستند.

کد خبر 982713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha