همکاری مردم برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا ضروری است

بهزادیان، با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: همکاری مردم برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«خدیجه بهزادیان»، امروز(22مهر) در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا که در سالن جلسات فرمانداری سلسله برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

 

معاون فرماندار سلسله بر ضرورت عزم و همکاری همگانی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید و خاطرنشان کرد: در این راستا باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره مند شد.

 

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران در برابر ویروس کرونا و رعایت پرووتکل های بهداشتی، گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی باید قدردان زحمات شبانه روزی کادر درمان باشند.

 

بهزادیان خاطرنشان کرد: زدن ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازمه مقابله با ویروس کرونا است و بمردم باید عمل به پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

 

وی بیان کرد: تعطیلی تالارها و باشگاه ها و اماکن ورزشی از اقدامات مهم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است که در شهرستان سلسله باید رعایت شود.

 

معاون فرماندار سلسله تصریح کرد: تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به مدت دو هفته و ادامه روند آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

 

بهزادیان بر ممنوعیت نشر اعلامیه های ترحیم تأکید کرد و گفت: باید نظارت های لازم صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود و مردم همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 982841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha