ضرورت به کارگیری پیمانکاران بومی در حوزه معادن آزادشهر

کوهساری گفت: در حوزه معادن باید از ظرفیت پیمانکاران بومی در شهرستان ‌آزادشهر بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» عصر امروز (سه شنبه 22 مهر) در جلسه رفع موانع تولید در آزادشهر اظهار کرد: با توجه به دستور جلسات امروز ستاد رفع موانع تولید بخشی از مشکلات معادن شهرستان آزادشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

 نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت رسیدگی به مشکلات معدنچیان تاکید کرد و ادامه داد: کارگران معدن در حوزه معوقات حقوقی و بیمه دغدغه هایی دارند که باید برطرف شود.

 

کوهساری تاکید کرد:  کشور ما در شرایط تحریم قرار دارد و تحریم مشکلات زیادی را در حوزه اقتصادی در جامعه به وجود آورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مشکلات معادن زغال سنگ شهرستان آزادشهر بررسی شد و با اهتمام مسئولان در مسیر حل مشکلات کارگران معادن گام برداشته می شود.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس بابیان اینکه در حوزه معادن باید از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده شود، خاطرنشان کرد:  یک سری شرکت های تولیدی و صنعتی نیز در سطح شهرستان در این زمینه فعال هستند که می توانیم از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنیم.

 

کوهساری بیان کرد: در جلسه امروز موضوعات و دغدغه های معدنچیان و معدنکاران مطرح شد و بنا شد با برنامه ریزی مدیران استانی نسبت به رسیدگی این دغدغه ها اقدام کنند.

کد خبر 982859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha