توزیع بیش از ۱۰۰  بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

موسی زاده گفت: به مناسبت اربعین حسینی(ع) ۱۲۰ بسته کمک معیشتی از محل نیت واقف خیراندیش نجفقلی خان تهیه و توزیع شد.

«عبدالله موسی زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  ۱۲۰ بسته کمک معیشتی جمعا به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از محل نیت موقوفه نجفقلی خان شهرستان نقده در بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نقده  با اشاره به طرح شمیم حسینی سال گذشته عنوان کرد: این طرح به همت سازمان اوقاف و با هدف پشتیبانی از هیئت‌های مذهبی در سال ۹۸ اجرایی شد، ولی امسال به خاطر شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم مذهبی مانند گذشته، تغییراتی در طرح به وجود آمد به این ترتیب که کمک‌ها به سمت تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان سوق یابد، زیرا به خاطر وضعیت امروز و همچنین شیوع کرونا، شرایط اقتصادی برخی خانواده‌ها مناسب نیست.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات ادارات اوقاف و امور خیریه، آشنا کردن مردم با چشمه همیشه جوشان وقف است که تا ابد اثراث و برکات آن برای واقف و خانواده او برجای می‌ماند.

این مسئول افزود: در حوزه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، اگر به درستی موضوعات وقف اجرایی شود و همه افراد بانفوذ و خیرّ وارد عمل شوند، ادارات اوقاف می‌توانند نقش مؤثر خود را در زدودن آسیب‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.

کد خبر 983022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha