استفاده از ماسک باید فرهنگ شود/از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک جلوگیری شود

باقریان گفت: استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ و عادت در جامعه تبدیل شود و اگر کسی از ماسک استفاده نکرد، به او خدمات ارائه نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدجواد باقریان» در جلسه ستاد بحران استان که امروز (چهارشنبه 23 مهر) در استانداری قم برگزار شد گفت: نباید خستگی و کلافگی موجب شود که موضوع کرونا را فراموش کرده و دستورات بهداشتی را رعایت نکنیم.
 

معاون مرکز بهداشت قم گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود، نتیجه آن افزایش بار مراجعات و همچنین فوت بیماران کرونایی خواهد شد که جبران‌ناپذیر است.
 

وی تصریح کرد: قم ازنظر میزان بروز بیماری کرونا و بستری مبتلایان در رتبه دوم کشوری قرار دارد که باید همه کمک کرده تا این آمار را کاهش دهیم.


باقریان تصریح کرد: در حال حاضر پایانه‌های مسافربری، پلیس + ۱۰، آموزشگاه‌های خصوصی، مجتمع‌های خرید، مراکز شماره‌گذاری معاینه فنی و گیم نت‌ها ازجمله اصنافی هستند که دستورات بهداشتی در آن‌ها به میزان بسیار کمی رعایت می‌شود.


وی گفت: درخواست ما از مجموعه استان این است که نسبت به تذکر و یا کمک نظارتی به این مجموعه‌ها کمک مرکز بهداشت بوده تا شاهد رفع مشکلات باشیم.


معاون مرکز بهداشت قم گفت: استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ و عادت در جامعه تبدیل شود و اگر کسی از ماسک استفاده نکرد، به او خدمات ارائه نشود.
 

باقریان گفت: استفاده از ماسک در بین ادارات، اصناف، بانک‌ها و مراکز خرید و صنفی ۵۶ درصد است که باید این رقم حداقل به 90 درصد برسد.

کد خبر 983174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha