مسئولان وعده‌های خود در جلسات را با جدیت پیگیری کنند

زارع با تاکید بر تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم مسکن مهر رشت گفت: مسئولان وعده‌های خود در جلسات را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(چهارشنبه، ۲۳ مهر) در جلسه شورای مسکن با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن و اختصاص ۶۷ هکتار زمین جهت اجرای این طرح در استان بر تشکیل جلسات مداوم  کمیته فنی در عرصه اجرا و تکمیل زیرساخت این طرح ملی تاکید کرد.

 

استاندار گیلان سهمیه ابلاغی گیلان در اجرای این طرح را ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد اعلام کرد و گفت: با تلاش مضاعف و هم‌افزایی باید جزو استان های پیشتاز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باشیم تا اقشار متوسط و کم‌برخوردار که متقاضی دریافت این واحدها هستند، صاحب‌خانه شوند.

 

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر از شهرداران خواست تا در صدور پروانه و مجوزهای حفاری همکاری داشته باشند.

 

زارع با اشاره به فاز دوم مسکن مهر رشت و پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۹۰ درصد ۲ هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی این مجموعه تاکید کرد: با همت مضاعف می‌توان بخشی از این واحدها را در سال‌جاری به بهره‌برداری رساند.

 

وی تاکید کرد: مسئولان وعده‌های خود در جلسات را با جدیت پیگیری کنند. 

 

استاندار گیلان با تاکید بر پیگیری موضوعات حقوقی مربوط به پروژه‌های مسکن مهر تالش و آستارا به موضوع مطرح شده مبنی بر اختصاص زمین در ورودی شهر رودبار برای احداث زندان اشاره و تاکیدکرد: ورودی هر شهر، باید چشم‌انداز مناسبی داشته باشد بر این اساس؛ اداره کل راه و شهرسازی استان، مسئله یادشده را بررسی کرده و گزارشی در این خصوص ارائه دهد.

 

گفتنی است، در این نشست گزارش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص مسکن مهر یک هزار و ۷۱۲ واحدی انزلی، بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن، شرکت‌های زیرساخت در خصوص پروژه مسکن مهر آستانه اشرفیه، رشت و آستارا و مدیر امور شعب بانک مسکن استان در مورد مشکل تسهیلاتی مسکن مهر آستارا و تالش ارائه شد.

کد خبر 983175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha