مراسم عزاداری دهه آخر صفر در بیش از ۶۰ مسجد صومعه‌سرا برگزار می شود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از برگزاری مراسم های آخر ماه صفر در بیش از ۶۰ مسجد شهری و روستایی صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری در سطح شهرستان برپا است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه بیش از 60 مسجد شهری و روستایی و هیئت های مذهبی این شهرستان اقدام به برگزاری مراسم ها می‌کنند افزود: مبلغان اعزامی و بومی در این مراسمات اقدام به سخنرانی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه مراسم محوری این ایام روز جمعه(25مهر) ساعت 11 صبح در مصلی نماز جمعه این شهرستان همراه با سخنرانی و نوحه خوانی برگزار می‌شود گفت: عزاداری ایام با اجرای سنت‌های حسنه کمک به نیازمندان و برپایی روضه خانگی و برپایی محافل انس با قرآن در موسسات قرآنی در صومعه‌سرا ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: تاکید می‌شود آیین عزاداری مراسم های دهه آخر صفر با رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و با فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده برگزار می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در محرم امسال مردم بزرگ ایران و هیئات مذهبی، فعالان حوزه دین و مسجدی‌ها ثابت کردند در رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و شیوه نامه‌ها از دیگر بخش‌های مختلف کشور مصمم‌تر و جدی ترند.

 

وی اظهار کرد: از همه هیئت‌های مذهبی و مساجد درخواست داریم که در برنامه‌های عزاداری آخر ماه صفر به جهت رعایت سلامت عزاداران آیین نامه مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 983224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha