آمار کرونای فارس به ۶۴ هزار و ۶۴۲ نفر رسید

همتی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان فارس، ۶۴ هزار و ۶۴۲ نفر به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از ۳۱۸ هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیص مولکولی به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 23 مهر) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان، 64 هزار و 642 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از 318 هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 99 بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 135 نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: با مرگ هشت نفر در 24 ساعت قبل شمار قربانیان کرونا در استان به یک هزار و 113 نفر رسید.

همتی اعلام کرد: 57 هزار و 978 مبتلا به کرونا در استان نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با تاکید بر روند افزایشی موارد ابتلا و بستری در استان تصریح کرد: 17 شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند و مردم استان باید رعایت نکات بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

کد خبر 983248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha