برپایی نمایشگاه خوشنویسی «صریر قلم» در ساری

غضنفری بابیان اینکه نمایشگاه خوشنویسی«صریر قلم» از فردا۲۴مهرماه جاری در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری برپا می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا۳۰مهر هرروز از ساعت ۹ - ۱۲ و ۱۶ - ۱۹بازدید نمایند.

«سید پیام غضنفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بیان کرد: باوجود شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه خوشنویسی صریر قلم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به مناسبت هفته خوشنویسی برگزار می‌شود.

 

رئیس انجمن خوشنویسان مازندران افزود: هرسال روز ۲۱ مهر لغایت ۲۷ مهر هفته خوشنویسی در کشور است، ما با بودجه کمی که داریم اقدام به برگزاری نمایشگاه کردیم و از بین ۹۷ عضو انجمن خوشنویسان شهر ساری تنها از ۱۰ نفر خوشنویس دعوت کردیم تا آثار خود را به نمایش بگذارند.  

 

غضنفری تصریح کرد: قرار است این ۱۰  خوشنویس پنج خانم و پنج آقا هرکدام دو اثر و درمجموع ۲۰ اثر خوشنویسی ارائه بدهند، نمایشگاه مذکور در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری از فردا لغایت ۳۰ مهرماه برپا خواهد بود، مردم می‌توانند از ساعت ۹ - ۱۲ و ۱۶ - ۱۹ عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تشویق کودکان و نوجوانان برای استمرار فعالیت در عرصه هنر، گفت: تجلیل از «شمیم برجسته» دختر نوجوان آملی که تنها ۱۳ سال دارد درحالی‌که در هر دو خط شکسته و نستعلیق مقام فوق ممتاز را کسب کرد، را در حاشیه این نمایشگاه خواهیم داشت.

 

کد خبر 983338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha