نماز جمعه ۲۵ مهر در جهرم اقامه نمی شود

حجت الاسلام دست داده از عدم اقامه نمازجمعه ۲۵ مهرماه در شهرستان جهرم به دلیل شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه از سوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به لحاظ کرونایی، وضعیت قرمز اعلام شده است، گفت: این مهم با ارسال نامه ای از سوی رئیس این دانشگاه به حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم ابلاغ شده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: با شرایط موجود امکان برپایی آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه در روز 25 مهرماه در شهرستان جهرم وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: این شرایط نه تنها در شهر جهرم بلکه در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» نیز وجود دارد و آیین نماز جمعه در این منطقه از شهرستان جهرم نیز اقامه نمی شود.

 

حجت الاسلام دست داده اقامه نماز جمعه تنها در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند، انجام نمی شود، عنوان کرد: در صورت تغییر وضعیت و تصمیم بر اقامه نماز جمعه در هفته های آینده، مراتب از سوی دفتر امام جمعه جهرم و از طریق رسانه های استانی و محلی به اطلاع مردم رسیده می شود.

 

وی همچنین خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم در راستای حفظ و مراقبت از خود، خانواده و افراد جامعه شد و اظهار کرد: این مهم تنها با مداومت در استفاده از ماسک، شست و شوی مداوم دست ها و حفظ فاصله فیزیکی امکان پذیر است.

کد خبر 983413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha