۳۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان آستارا توزیع شد

معاشرتی گفت: ۳۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند آستارا توزیع شد

«رضا معاشرتی» امروز(پنجشنبه، ۲۴ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: در ادامه توزیع بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند، ۳۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی (عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر و نوشت افزار توزیع شده در بین دانش آموزان نیازمند را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این بسته ها شامل یک عدد کیف مدرسه، چهار جلد دفتر، خودکار، مداد، مداد شمعی، پاک کن و مداد رنگی بود.

 

وی تصریح کرد: هزینه خرید این بسته ها را یک خیر پرداخت کرده بود که توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید نوروزی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

 

معاشرتی گفت: این بسته ها در مناطق مختلف آستارا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی (عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی از ابتدای شیوع کرونا ویروس، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی در حد توان به یاری نیازمندان شتافته و بسته های معیشتی و لوازم و التحریر را در طی چند مرحله بین اقشار کم درآمد جامعه و دانش آموزان نیازمند توزیع کرده است.

 

معاشرتی گفت: از ابتدای شیوع کرونا خیرین و مردم آستارا صحنه‌های بی نظیری از اخلاق،همدلی، نوع دوستی، مهربانی و ایثار را به نمایش گذاشته و برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان تلاش زیادی کردند.

کد خبر 983469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha