اطلاعیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در خصوص نماز جمعه بیست و پنجم مهرماه

دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در خصوص نمازجمعه (۲۵ مهر) اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن این فریضه عبادی سیاسی در تاریخ مذکور در تعدادی از شهرهای استان اقامه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در خصوص نمازجمعه (۲۵ مهر) اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن این فریضه عبادی سیاسی در تاریخ مذکور در تعدادی از شهرهای استان اقامه نمی شود.
 
 
 
بر اساس این اطلاعیه که در آن تصمیم مأخوذه در راستای همکاری و همراهی با ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان عنوان شده است؛ نمازجمعه این هفته در ۷ شهر اقامه نمی شود.
 
 
 
شهر های کرمان، زرند،بافت، بردسیر، رفسنجان، سیرجان و کوهبنان جزو شهرهایی هستند که برای کنترل شیوع کرونا نمازجمعه در آن اقامه نمی شود و در ۴۹ شهر دیگر در استان با رعایت فاصله گذاری و دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.
 
 
 
 
بر اساس گزارش شبستان، نهاد نمازجمعه، مساجد و بقاع متبرکه از زمان شیوع کرونا تاکنون همکاری قابل توجهی با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا داشتند.
 
کد خبر 983487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha