تداوم روند شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده است

جواد آقازاده گفت: شیوع کرونا در استان بسیار نگران کننده بوده و در حال حاضر ظرفیت تمامی بیمارستان های دولتی تکمیل است.

«جواد آقازاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: عادی انگاری مردم در رابطه با شیوع ویروس کرونا باعث وخامت بیش از پیش اوضاع شده است، تا جایی که در کل استان ظرفیت تمام بیمارستان ها را تکمیل اعلام کردیم.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: همه مردم باید در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اهتمام لازم را داشته باشند چرا که این ویروس به هیچ عنوان شوخی بردار نیست.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت تمام بیمارستان های دولتی در حال حاضر تکمیل است، تصریح کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان غربی به شدت رو به افزایش است و متاسفانه این روزها شاهد فوتی های بسیاری در رابطه با این ویروس هستیم.

 

 این مسئول اضافه کرد: رسیدن استان به این وضعیت غیر قابل پیش بینی نبود و ما بارها و بارها در جلسات ستاد مبارزه با کرونا گفتیم که باید همه مسئولین آستین های همت خود را بالا  زده و پای کار بیایند.

 

آقازاده خاطرنشان کرد: در راستای پذیرش بیماران که نیاز به بستری دارند تمام تلاش خود را خواهیم کرد، اما مردم نیز باید به سمت پیشگیری همه جانبه با تمام قدرت حرکت کنند.

 

وی گفت: وضعیت حال حاضر آذربایجان غربی در رابطه با مبتلایان ویروس کرونا از اسفند و فروردین بسیار وخیم تر است و مردم باید با تمام قوا در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی کوشا باشند.

کد خبر 983542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha