اجرای هفت مرحله کمک های مومنانه توسط دریادلان نیروی دریایی در گیلان

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اجرای هفت مرحله کمک های مومنانه توسط دریادلان نیروی دریایی در گیلان گفت: مرحله هشتم این کمک ها در ماه ربیع الاول انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام‌ «علی محمد حسن زاده» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( جمعه، 25 مهر) نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی است که در دورترین نقاط جهان در برابر دشمنان قدعلم می کند.


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت افزود: ناوگروه ارتش در خلیج فارس علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی کشور در دریا، وظیفه اسکورت کشتی های تجاری را بر عهده گرفتند تا به اقتصاد ایران کمک کند.


وی تاکید کرد: بستر بالندگی مجاهدان خداباور در ارتش، امروز بیش از گذشته فراهم است.


حسن زاده اعلام کرد: بسترسازی نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش سبب شده تا در میادین مختلف مانند سیل، سرهنگ ارتش و افسران و سربازان ارتشی متواضعانه به مردم خدمت کنند.


وی به خدمات ارتش در جریان نهضت کمک مومنانه گفت: تاکنون هفت مرحله کمک مومنانه توسط فرزندان ملت در نیروی دریایی در گیلان انجام شده است.


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با بیان اینکه مرحله هشتم کمک مومنانه در ماه ربیع الاول انجام می شود، یادآور شد: ویژگی کمک مومنانه فرزندان ملت در ارتش، انجام این فعالیت ها در خفا و بدون انعکاس رسانه ای بوده است.


وی اذعان کرد: در آغاز سال تحصیلی مرحله ششم و هفتم این کمک ها به صورت تامین اقلام آموزشی به دانش آموزان بی بضاعت گیلانی اختصاص یافت.


حسن زاده همچنین گفت: دریادلان ارتش با کمک به خرید گوشی هوشمند زمینه ادامه تحصیل برای دانش آموزان بی بضاعت گیلانی را فراهم کرد.


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت اظهار داشت: در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تشکیل کمیسیون های تخصصی در مرکز آموزش های تخصص های دریایی باقرالعلوم(علیه السلام) رشت، در گیلان گام های اساسی برداشته شده است.

 

کد خبر 983708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha