توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در میاندرود/قدردان همت والای بسیجیان در اجرای رزمایش مواسات هستیم

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه خیرین آستین های همت را بالا زدند و جهادی وارد میدان شدند در ایام کرونایی نزدیک به ۷ هزار نفر را تحت پوشش کمک های مومنانه قرار دادند، گفت: هزار سبد کالا نیز امروز توسط خیرین و سپاه در میاندرود به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسن تسخیری» امروز(27مهر) در آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه شهرستان میاندرود همزمان با آغاز ماه ربیع الاول که در گلزار شهدای شهر سورک برگزار شد، با اشاره به پشت سر گذاشتن دو ماه عزاداری و تحمل مصیبت آل الله و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ایام عزای امام حسین(ع) و شهدای کربلا در شرایط بحرانی کرونا، گفت: امیدواریم این اعمال مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به همت والای مردم و خیرین برای لبیک به منویات رهبری درخصوص کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: در اجرای رزمایش مومنانه در طی این چند ماه خیرین با اخلاص پای کار آمدند و قدردان هستیم.

 

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: خیرین آستین ها را بالا زدند و جهادی وارد میدان شدند در این ایام نزدیک به ۷ هزار نفر را تحت پوشش کمک های مومنانه قرار دادند، امروز هم هزار سبد کالا توسط خیرین و سپاه در میاندرود به نیازمندان اهدا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام نزد خدای متعال دارای یک ارزش فوق العاده است، زکات همین کمک‌های مومنانه و اقداماتی از همین دست است که برای نگه داشتن جامعه ضعیف در بلاد اسلامی اجرایی می شود. بحث زکات چندین بار در قرآن آمده است.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: خدای متعال می‌فرماید: مردم خانواده من هستند محبوب‌ترین فرد نزد من کسی است که در رفع نیازها و مشکلات مردم کوشاتر باشد، شما وقتی کمک می‌کنید به خانواده خدا توجه می‌کنید.

 

وی عنوان کرد: گاهی خدا مال را در اختیار کسانی می‌گذارد که به‌واسطه آن‌ها به فقیران رسیدگی شود، بدترین افراد کسانی هستند که بخل دارند، طبق احادیث کسی که همسایه‌اش گرسنه بخوابد و خودش سیر بخوابد در حکم کافر است.

 

حجت الاسلام تسخیری تاکید کرد: برخی از تاکیدات در روایات ارزشش کمتر از واجب نیست، امروز کم نیستند کسانی که به علل مختلف در تنگنای معیشتی قرار گرفتند، یکی از این دلایل همین ویروس منحوس کرونا است که حوزه اقتصادی کشورها را بهم ریخت و معیشت را سخت کرده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این اقدام زیبا و خداپسندانه تحت عنوان کمک‌های مومنانه و مواسات، متذکر شد: خداوند در زمین بندگانی دارد که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، این‌ها در روز قیامت از عذاب الهی در امان هستند، خدای متعال آن دنیا عذابشان را برمی‌دارد.

 

وی ادامه داد: قدر قدم‌های خیر برداشته شده و کمک‌ها را بدانیم، بسیجیانی که در هر شرایطی پای این انقلاب بودند تا بتوانند باری را از دوش مردم بردارند نزد خدای متعال محبوب‌ترین انسان‌ها هستند، با این شرایط کرونایی جهادگونه پای کار بودند، در جوار شهدا اقدام جهادی می‌کنید، تا این انقلاب را به دست صاحب ولایت برسانیم.

 

حجت الاسلام تسخیری در پایان اذعان کرد: دشمنان اگر فکر می‌کنند معیشت برای مردم سخت شده است، کورخواندند اگر چه برای مردم سخت شده ولی اینها مردمی هستند که در انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و فرزندانشان در سوریه جان دادند، این انقلاب به پشتوانه مردم انقلابی عاقبت به خیر خواهد شد.

 

کد خبر 984328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha