ممنوعیت فعالیت پرستاران محجبه در لبنان اهانت به وحدت ملی است

عضو مجمع علمای مسلمان لبنان اعلام کرد: تصمیم ممنوعیت فعالیت پرستاران محجبه به وحدت ملی و چهره لبنان آسیب می زند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، حجت الاسلام «سید علی فضل الله» عضو مجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم ممنوعیت فعالیت پرستاران محجبه اهانت به وحدت ملی و چهره متنوع لبنان است.

 

فضل الله گفت: ما می بینیم که یکی از بیمارستان های لبنان با اتخاذ تصمیمی به پرستاران محجبه آموزش دیده اجازه نمی دهد که این پرستاران به مانند همکاران دیگر خود به این بیمارستان بپیوندند. این اقدامی نژادپرستانه به شمار می آید که به چهره متنوع لبنان و ارزش های ادیان الهی آسیب می زند.

 

وی افزود: این اقدام تهدیدی برای وحدت ملی و همزیستی مشترک به شمار می آید. همچنین اهانت به ارزش دینی مشترک بین همه ادیان الهی است.

 

فضل الله از مقامات مسئول خواست تا این تصمیم را محکوم کنند و از اجرای این تصمیم جلوگیری کنند تا چهره متمدنانه، با فرهنگ، پیام رسان و آزادانه لبنان حفظ شود.

 

این تصمیم بیمارستان لبنانی درحالی است که کشورهای مختلف جهان به ویژه لبنان گرفتار بیماری کرونا است. بیماری که جان بسیاری از مردم جهان را در این مدت کوتاه گرفته است و بسیاری از بهبودیافته گان نیز همچنان گرفتار پیامدهای این بیماری هستند.

 

گفتنی است، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: 61 هزار و 284 نفر تاکنون در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 517 نفر جان باخته اند و 27 هزار و 197 نفر بهبود یافته اند.

کد خبر 984419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha