کتاب «پرده آخر» در قالب شنبه های کتاب توسط کانون منجی کاج معرفی شد

سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «پرده آخر» توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج به صورت مجازی معرفی شد.

«سمانه سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «پرده آخر» توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج به صورت مجازی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: کتاب صوتی پرده‌ آخر نوشته الهام فلاح، داستانی شنیدنی و تاثیرگذار درباره‌ی ویروس کرونا است که با صدای خود نویسنده روایت می‌شود.

 

وی ابراز کرد: نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است: رویدادهایی همچون دست و پنجه نرم کردن با ویروسی به نام کرونا، تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و قرنطینه شدن مردم که در آخرین روزهای سال 98 رخ داده است، شاید سال‌ها در ذهن انسان‌ها باقی بماند و از یادها نرود.

 

سلیمانی گفت: داستان حاضر به روایت خانواده‌‌ای از دل همین جامعه می‌پردازد که زندگی سخت و دشوار آن‌ها درگیر ویروس ناشناخته‌ی کرونا می‌شود، همچنین رویدادهایی را به تصویر می‌کشد که هزاران خانواده در این مرز و بوم، همزمان تک‌‌‌تک‌شان آن را از نزدیک لمس کرده‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: در قسمتی از کتاب صوتی پرده‌ آخر می‌شنویم: شمار دست‌ها را دو طرف صورت گرفته و چسبانده بود به پنجره‌ بخش داخلی، بلکه از لای شکاف داخلی یک نظر تو را ببیند، همه‌ پنجره‌ها را یک به یک امتحان کرده بود و خبری از مهران نبود.

 

 

خاطرنشان می شود: از دیگر آثار الهام فلاح می‌توان به کتاب‌های به من نگاه کن، خون مردگی، خون خواهی، سامار، همه دختران دریا، زمستان با طعم آلبالو و کشور چهاردهم اشاره کرد.

کد خبر 984804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha