برگزاری نشست علمی آنلاین پیامبر اکرم(ص) در نگام امام علی(ع) با مشارکت طلاب استعداد برتر

اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر، نشست «پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم در نگاه امام علی علیه السلام » را با مشارکت و همراهی طلاب استعداد برتر دوره نهج البلاغه پژوهی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ رئیس اداره ارتقاء و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران طی گفت و گو با خبرگزاری کوثر گفت:  تعدادی از طلاب استعداد برتر از بهمن ماه سال گذشته در دوره آموزشی «نهج البلاغه پژوهی» شرکت کردند که در حال حاضر پس از گذراندن دو ترم؛ تلاش ها، تحقیقات و مباحثات علمی طلاب و اساتید این دوره به ثمر نشسته است.

وی افزود: با توجه به این که امسال به دلیل بیماری کرونا، توفیق حضور شیفتگان و عاشقان حضرات معصومین، در مراسمات و گردهمایی ها سلب شده است؛ به همین خاطر اداره ارتقاء و توانمند سازی اداره کل امور نخبگان و استعداد های برتر، به پاس ارج نهادن به تلاش علمی و ارائه نتایج پژوهش های طلاب استعداد برتر دوره نهج البلاغه پژوهی، این نشست را برگزار کرده است.
نشست «پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم  در نگاه امام علی علیه السلام » به مناسبت ایام 28 صفر، در بستر سامانه یکپارچه مدیریت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران –سیما در تاریخ 23/7/99  و با مشارکت 35 نفر به صورت برخط از ساعت 12:30 تا 13:50 برگزار شد. 

کد خبر 984871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha