پویش پازل همدلی با حمایت از خانواده‌های نیازمند در کردستان اجرا شد

بهمن مرادنیا گفت: پویش پازل همدلی با حمایت از خانواده‌های نیازمند کردستانی در این استاتن آغاز شد و براساس این پویش فرزندان این خانواده‌ها می‌توانند به تحصیلات خود اد امه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جمع مسوولان استانی اعلام کرد: پویش پازل همدلی از پویش‌هایی است که به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان این خانواده‌ها اجرا می‌شود.

 

وی افزود: در جامعه خانواده‌های نیازمندی وجود دارند که باید موردحمایت قرار بگیرند تا فرزندان این خانواده‌ها بتوانند تداوم تحصیل داشته باشند.

 

وی از تمام خیرین استان کردستان خواست که همچون سنوات گذشته به یاری مردم نیازمند و تحت پوشش بشتابند چرا که با توجه به شرایط اقتصادی کشور خانواده‌های بی‌بضاعت نیازمند حمایت هستند.

 

استاندار کردستان اضافه کرد: ورزشکاران، رسانه‌ها و صداوسیما می‌توانند در راستای جلب مشارکت مردمی و چهره‌های شاخص در پویش پازل همدلی بیشتر تلاش کنند.

 

سید صباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در مراسم آغاز بکار این پویش در استان گفت: درآمد حاصل از این پویش صرف خرید لوازم‌التحریر برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش خواهد شد و طر حی است که به همت بهزیستی در کل کشور اجرا می‌شود.

 

وی بیان کرد: هدف از این برنامه تأمین و تکمیل لوزام التحریر موردنیاز دانش‌آموزان و فرزندان مقیم مراکز نگه‌داری شبانه‌روزی سازمان بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند است.

 

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰۰ هزار قطعه پازل در سراسر کشور پیش‌بینی‌شده است، گفت: سهم کردستان در مرحله اول هفت هزار و ۷۰۰ قطعه است.

 

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: در مرحله دوم این طرح هشت هزار قطعه سهم استان به ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان به‌عنوان مشارکت‌های خرد در استان اجرایی می‌شود.

کد خبر 984935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha