لزوم تولید محتوای اثرگذار فرهنگی در فضای مجازی

مرادی بر تولید محتوای اثرگذار در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید مشکلات حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای رفع این مشکلات جدی تر دنبال شوند.

«مهران مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاش برای تغییر سبک زندگی اسلامی مردم هستند و در این مسیر از هر  راهی وارد می شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کوتاهی شده است، افزود: در همین راستا باید با  برنامه های دقیق و سریع این نقصان را جبران کرد.

 

عضو کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر تولید محتوای اثرگذار در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: باید مشکلات حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای رفع این مشکلات جدی تر دنبال شوند.

 

مرادی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید محتواهای غنی در خصوص عفاف و حجاب در اختیار دانش آموزان قرار دهد، اظهار کرد: معلمین در راستای ترویج فرهنگ اسلامی بین دانش آموزان نقش تاثیرگذاری دارند و باید محتوای آموزشی در اختیار آنان قرار گیرد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید نظارت ها در آموزشگاه های خصوصی استان بر رعایت عفاف و حجاب گسترش یابد، تصریح کرد: نهادهایی که مجوزهای لازم را صادر می کنند باید این موارد را نیز نظارت کنند.

 

وی از نظارت کم برخی مدیران بر کارکنان خود در زمینه رعایت عفاف و حجاب انتقاد کرد و گفت: استانداری باید این موارد را از مجموعه های دولتی مطالبه کند و نظارت ها در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی دقیق تر شود.

 

عضو کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزاری جلسات این کارگروه را در راستای ارائه راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن خواند و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید به یک دغدغه عمومی در میان مسئولین تبدیل شود و با مدیران متخلف برخورد گردد.

 

کد خبر 984962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha