پویش«جشن تکلیف خانگی» ویژه دختران ۹ ساله برگزار می شود

همزمان با جشن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج)، پویش«جشن تکلیف خانگی» ویژه دختران ۹ ساله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با جشن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج)، پویش«جشن تکلیف خانگی» ویژه دختران 9 ساله برگزار می شود.

 

این پویش همراه با اهدای جوایز به قید قرعه خواهد بود و علاقمندان جهت شرکت در پویش از جشن تکلیف خانگی خود یک عکس یا فیلم  60ثانیه ای با هشتگ #جشن_نهم تهیه کرده و ضمن انتشار در فضای مجازی به آی دی @chashmbe_rah ارسال می کنند.

 

فیلم های ارسالی بایستی حداکثر 60 ثانیه باشد و به صورت افقی ارسال شود همچنین در بخش عکس تنها یک عکس ارسال شود و تمام  موارد در یک قاب جمع شود.

 

این پویش در موضوعات دکلمه یا شعر خوانی، عهد با امام زمان(عج) و فیلم داستانی کوتاه برگزار می شود؛ همچنین لازم است تا جشن تکلیف را حتی الامکان در روز نهم ربیع الاول برگزار کنید؛ فضا سازی، داشتن چادر زیبا و حجاب کامل از دیگر ملزومات شرکت در این پویش است.

 

در پویش جشن تکلیف خانگی شعار «من امام زمانی ام» در تصویر دیده شود و در آثار نمادی از «عبادت» مانند سجاده،  تسبیح،  قرآن و رحل وجود داشته باشد.

 

مهلت ارسال آثار به این پویش 13 آبان مصادف با 17 ربیع الاول ولادت با سعادت حضرت رسول(صلی الله علیه و اله) و امام صادق(علیه السلام) و روز دانش آموز است.

کد خبر 985356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha