لزوم ایجاد وقف جدید در زمینه کمک به حوزه های علمیه

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ایجاد وقف جدید در زمینه کمک به حوزه های علمیه باید مورد توجه قرار بگیرد؛ گفت: این موضوع نیاز به تلاش بسیار در فضای مجازی و حقیقی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» پیش از ظهر امروز( 1 آبان) در همایش آنلاین تخصصی وقف و مدارس علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: نسل های گذشته با ایمان و تعهد و معرفت خود اقدام به وقف اموال خود کردند.

 

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رشد و تعالی فرهنگ نیازمند تلاش بسیاری در فضای مجازی و حقیقی است، گفت: به ایجاد وقف جدید در موضوعات روز توجه داشته باشید و یکی از نیازها ایجاد وقف در زمینه کمک به حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون است.

 

 

 

وی در ادامه بیان کرد: روحانیون رسالت الهی دارند و سربازان امام زمان(عج) هستند و افراد بسیاری در زمینه کمک به طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه اقدام به وقف اموال خود کرده اند و باید این افراد را شناسایی و معرفی کنیم.

 

 

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه واقفین به بحث توسعه مدرسه معصومیه و ایجاد استادسرا برای مدارس علمیه استان توجه ویژه ای داشته اند، گفت: در حال حاضر نیز 35 هزار متر موقوفه جدید برای مدرسه سطح 3 علمیه سفیران هدایت بیرجند در دست اجرا است.

 

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه فرهنگ وقف گامی برداریم و این فرهنگ بزرگ می تواند باعث عاقبت به خیر شدن انسان ها در دنیا و آخرت شود.

کد خبر 985833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha