اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی برای مدیران لازم الاجراست

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برای مدیران لازم الاجراست و برای برخورد با کم کاری و اهمال کاری مدیران در این حوزه، دستورالعمل قانونی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» امروز سه شنبه (6 آبان) در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی گفت: اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برای مدیران لازم الاجراست و برای برخورد با کم کاری و اهمال کاری مدیران در این حوزه، دستورالعمل قانونی وجود دارد.

 

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها توجه ویژه ای به تفاهم نامه بین استان و سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند و فرصت سوزی نکنند.

 

وی با بیان اینکه در اجرای موارد مربوط به تفاهم نامه زمان بندی و اولویت بندی بسیار مهم است، گفت: بحث ضمانت اجرایی تفاهم نامه بسیار مهم است و در این راستا نگاه دستگاه های نظارتی صرفا نظارتی نباشد بلکه با ملاحظه همه ظرفیت ها و شرایط موجود نگاه ها نظارتی و حمایتی باشد.

 

 

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان و توجه به نیازهای اساسی و روزانه مردم جزو اولویت هاست، بر برطرف شدن اشکالات موجود در مسیر اعطای تسهیلات بانکی هم تأکید کرد.

 

 

«محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی هم با بیان اینکه فشارهای بین المللی و تحریم ها بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: مدیر یعنی با نگاه و برنامه متفاوت در این شرایط کار کند.

 

 

وی با بیان اینکه قرار است به عنوان مجموعه مدیریت استان شرایطی را ایجاد کنیم که جهش تولید تحقق یابد البته با نظارت و اجرا، ادامه داد: مدیران باید از سطح ملی و وزارتخانه ها پیگیر امور باشند و تنها به ارسال مکاتبه بسنده نکنند.

 

 

وی اظهارکرد: تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به تفاهم نامه استان با سازمان برنامه و بودجه کشور که افزون بر پنج هزار شغل ایجاد می کند، در مسیر درست و برنامه ریزی شده موجب ارتقا شاخص های استان در بخش های مختلف می شود.

 

 

شجاعی تأکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اجرای تک تک طرح های جهش تولید بخش های خصوصی و دولتی فرآیند اجرا را همراه با برنامه زمان بندی تعریف کند و برای ۸۱ طرح جهش تولید ۸۱ پیوست برنامه زمان بندی داشته باشیم.

 

 

کد خبر 986774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha