۲۴۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/ ۳ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۴۳ مورد جدید از ابتلا ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۵ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته به تعداد ۱۴۹۵۴ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۴۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۳۵۰ نفر  در استان است، یادآور شد: از ۳ مورد فوتی امروز، ۱ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد سیروان و ۱ مورد ایوان بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه  در حال حاضر نیز ۲۷۰ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز ۱۳ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

کریمیان یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱۵۸ مورد، در شهرستان ایوان ۹ مورد، در شهرستان چرداول ۳۴ مورد، در شهرستان دره‌شهر ۹ مورد، در شهرستان دهلران ۱۷ مورد، در شهرستان مهران ۹ مورد، در شهرستان ملکشاهی ۱ مورد، در  شهرستان بدره ۱ مورد و در شهرستان سیروان ۵ مورد جدید به کرونا مبتلا شده اند.

 

وی در پایان با اشاره به وضعیت قرمز کلیه شهرستان های استان از نظر ابتلا به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که بیش از گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و  خودداری از حضور در اجتماعات اهتمام داشته باشند.

 

                                                                  

کد خبر 987002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha