۱۷ بسته غذایی بین اهالی روستای شیرگ ججگ درمیان توزیع می شود

حجت الاسلام خدائی از توزیع ۱۷ بسته غذایی به ارزش ۴ میلیون تومان از محل موقوفه حاج عبدالله روستای شیرگ ججگ درمیان به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در میان اهالی روستای شیرگ ججگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام«دادخدا خدائی» صبح امروز (6 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغ و ترویج وقف یکی از ضرورت های جامعه است و ما نباید از این سنت حسنه دست بکشیم چرا که آثار و برکات دنیوی و اخروی فراوانی را به دنبال دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با اشاره به موقوفه حاج عبدالله روستای شیرگ ججگ درمیان گفت: یکی از نیت های این موقوفه کمک به فقراء در نهم ربیع سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) است که در این راستا واقف در این روز از محل موقوفه خود به فقراء کمک‌ می کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: کمک های تهیه شده از محل موقوفه حاج عبدالله بین مردم روستای شیرگ ججگ توزیع می شود چرا که این موقوفه مربوط به همان روستا است.

 

حجت الاسلام خدائی با بیان اینکه 17 بسته غذایی از محل موقوفه حاج عبدالله در روستای شیرگ ججگ درمیان توزیع می شود، افزود: برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر 4 میلیون تومان هزینه شده است و به یاد آن مرحوم به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) توزیع می کنیم.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان در پایان بیان کرد: در شهرستان درمیان 472 موقوفه وجود دارد و در سال جاری نیز یک موقوفه به ارزش یکصد و 50 میلیون تومان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

کد خبر 987140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha