واقفین در راستای مسائل علمی وقف را انجام دهند

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه واقفین در راستای مسائل روز وقف را انجام دهند، گفت: امیدوارم دانش آموزان توفیق سربلندی و سعادت را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی» امروز (سه شنبه 6 آبان) در مراسم اهدای جایزه بنیاد فرهنگی «البرز» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: مرحوم «البرز» بخشی از سرمایه خود را در راستای رضایت خداوند و تشویق دانش آموزان ممتاز اموال را وقف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که می فرمایند: «دانش بزرگی و سلطنت است و هرکس آن را بیابد قدرتمند است و هر کس دنبال آن نباشد مغلوب می شود»، افزود: عالمان، دانشمندان و دانش آموزان دین به سمت کسب عمل و معرفت بروند.

وی با اشاره به اینکه باعث خرسندی است که علم با وقف ممزوج شده، اظهار کرد:  در این عصر جهت عمده موقوفات در راستای علم پروری است و موقوفات علمی در کل کشور تسری پیدا می کند.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری این مطلب که موقوفه «دانش سلامت کوثر» یکی از موقوفات علمی است که نمونه موقوفات علمی است، اضافه کرد: هر روز شاهد پیشرفت علم هستیم و چه بهتر که از طریق وقف علم بیشتر پیشرفت کند و باعث ترغیب دانش آموز شود.

وی با اشاره به اینکه واقفین در راستای مسائل روز وقف را انجام دهند، افزود: امیدوارم دانش آموزان توفیق سربلندی و سعادت را داشته باشند.

خاطر نشان می شود، جایزه علمی «البرز» جایزه برای پنجاه و هشتمین سال است که به برگزیدگان توزیع می شود.

 

کد خبر 987195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha