دستگاه های متولی برنامه‌های هدفمندی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تدوین کنند

محمود الله مرادی گفت: در بخش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که امروز تمامی جوانان ما را مورد هدف قرار داده از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که برنامه‌های هدفمند را تدوین کرده تا در مسیر درست برنامه‌ها پیاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف‌ و ‌نهی از منکر کردستان (۶ آبان ماه) در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف‌و‌نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه مدیران استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نقش خود را به خوبی انجام داده‌اند، اعلام کرد: وجود وحدت و همدلی بین مسوولان استان زمینه‌ساز ایجاد فعالیت‌های وحدت آفرین در این مرز و بوم بوده است.

 

وی افزود: امروز دشمنان در تلاشند تا در اتحاد مسلمانان خدشه ایجاد کنند بنابراین همه باید در این زمینه هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

 

وی عنوان کرد: علما و روحانیت برای خنثی کردن توطئه دشمنان و آگاه‌سازی مردم وظیفه خطیری دارند و باید مبانی اتحاد را تبیین کنند و خطر تفرقه را بیان دارند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: در کنار روحانیون، مدیران استان نیز باید در حوزه امر به معروف‌و‌نهی از منکر نقش‌آفرینی کنند.

 

الله‌مرادی تصریح کرد: وحدت و همدلی مناسبی بین مسوولان در کردستان وجود دارد و علیرغم ترکیبی بودن مذهب در این استان شاهد برگزاری برنامه‌های بسیاری در راستای وحدت‌آفرینی هستیم.

 

وی یادآور شد: مردم استان نیز در کنار مسوولان همواره در امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر پیشتاز بوده‌اند و هیچگاه مسوولان و دولت را خارج از حاکمیت نمی‌دانند و با تمام ضعف‌ها آن را قبول دارند چرا که مخالفت با دولت را مخالفت با نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در بخش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که امروز تمامی جوانان ما را مورد هدف قرار داده از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که برنامه‌های هدفمند را تدوین کرده تا در مسیر درست برنامه‌ها پیاده شود.

 

کد خبر 987224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha